Noteikumi

Pēc pasūtījuma saņemšanas uz norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīts rēķins apmaksas veikšanai.  Apmaksa tiek veikta ar bankas pārskaitījumu. Pēc apmaksas ienākšanas bankas kontā, prece tiek nodota OMNIVA vai DPD 1-2 darba dienu laikā. Tālākā piegāde notiek atbilstoši pārvadātāja darba grafikam. Sestdienas, svētdienas, svētku dienas netiek ieskaitītas piegādes termiņā. 

Veicot pasūtījumu Jūs piekrītat pārdošanas un piegādes noteikumiem. Piegādes notiek atbilstoši OMNIVA un DPD noteiktajai kārtībai.

Veicot pasūtījumu ir precīzi jānorāda preces nosaukums, vienību skaits, kā arī DPD vai OMNIVA pakomāts uz kuru jāveic piegādes, mobilā telefona numurs, elektroniska pasta adrese.

Piegādes izmaksas nav iekļautas preces cenā, tās tiek norādītas veicot pasūtījumu. Ja Pircēja jeb Pasūtītāja vainas pēc ir jāveic atkārtota piegāde (nepareizi vai nepilnīgi norādīta adrese, telefona numurs, nav norādītas piegādes veikšanai nepieciešamās detaļas, pasūtījums nav izņemts laikā vai kāda cita iemesla dēļ), tad Pircējam jeb Pasūtītājam ir jāveic atkārtota piegādes apmaksa.


Piegāde

Piegādes ar DPD vai OMNIVA tiek veiktas visā Baltijas valstu teritorijā, atbilstoši pakomātu izvietojumam. Atsevišķi vienojoties, piegādes var veikt arī citādāk.

Piegādes ir iespējamas arī uz citām valstīm Eiropas savienībā. Šajā gadījumā ir jāsaskaņo piegāžu veids un cenas.

Iepirkšanās kārtību interneta veikalā nosaka LR Ministru kabineta noteikumi Nr. 255  (MK noteikumi).

Piegādes izmaksas nav iekļautas produktu cenā.  Piegādes notiek pēc apmaksas veikšanas.

Distances līgums 

Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.

Piegādes un samaksas kārtība

Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.

Pārdevējs nodrošina preču piegādi 20 dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci.

Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma.

Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
  • patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ. Ja ir uzsākta krēmu, ziežu, lūpu balzāmu, medus izstrādājumu, ziepju, hidrolātu lietošana, atvērti iepakojumi, tad higiēnas apsvērumu dēļ šīs preces netiek pieņemtas atpakaļ; izstrādājumi, kuriem ir aizvākojums ar atvēršanas kontroli netiek pieņemti atpakaļ, ja tie ir bijuši atvērti;
  • prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
  • pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
  • pircējs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu.
  • pasūtītā prece ir elektronisks fails.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

Pārdevējs nenes atbildību, ja Pircējs ir norādījis kļūdainus datus (e-pasts, telefona numurs, adrese, pakomāts u.c.). Pasūtītājam pašam ir jāizņem preces piegādātāju (OMNIVA, DPD u.c.) norādītajos termiņos. Ja Pircējs minētajos termiņos preces nav izņēmis, viņš var pretendēt uz preču vērtības atgriešanu pēc tam, kad preču piegādātājs sūtījumu ir atgriezis Pārdevējam. No atgriežamās summas tiek ieturētas visas ar piegādi saistītās izmaksas.

Pretenzijas par piegādāto preču apjomu, kvalitāti Pircējs var izteikt Pārdevējam 3 diennakšu laikā no saņemšanas brīža. Par saņemšanas brīdi tiek uzskatīts laiks, kad preces ir izņemtas no OMNIVA, DPD pakomāta. Pēc norādīta termiņa iztecēšanas, pretenzijas pieņemtas netiek.

Datu apstrāde

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.